BRITEX

Autorizace

Jsme autorizovaný servis značek.

ALCATEL, HUAWEI, LG, SAMSUNG, ZTE.


Autorizace od operátorů.

APPLE, BLACKBERRY.

Více poboček

Sídlo - Kladno, Milady horákové 125


Pobočka - Praha, Preslova 17


Pobočka(Jen SAMSUNG) - Praha, OC Palladium

Kvalita

Opravy provádíme výhradně originálními náhradními dily.

Záruka na nezáruční opravu 3 měsíce. Jak na práci tak na náhradní díl.

BRITEX-CZ
Servisní centrum.

Naše společnost .

Neustále se snažíme rozšířit servisní činnost na další odvětví v oblasti servisu elektroniky. Naším hlavním cílem je vybudování velkého mezinárodního servisního centra pro opravy elektroniky. Aktuální portfolio značek, které opravujeme, naleznete v sekci Podpora výrobců.

Podpora

Potřebujete opravit telefon?

Jedná-li se o záruční opravu je nutno dodat zařízení s kompletním příslušenstvím!

K opravě

Snažíme urychlit Vaší opravu.

Naše služby na míru

Opravy na počkání

Expresní opravy přijímáme vždy pouze do 14:00 hod. Bohužel ne všechny opravy je možno provádět na počkání. O tom, zda závadu na Vašem přístroji je možné zařadit mezi expresní opravy, rozhodne vždy pracovník osobního příjmu. Mnoho oprav jsme schopni řešit jako tzv. expresní opravy, to je do 90 minut až 3 hodiny, dle modelu telefonu. Jsou zpoplatněny 300,-Kč vč. DPH. Pokud nebudeme schopni opravu dokončit do 90 minut, je oprava samozřejmě vyřízena bez poplatku za expresní opravu.

Virtuální kancelář

Jde o alternativu klasického sídla Vaší společnosti. V našich prostorách Vám zajistíme vše, co nabízí standardní sídlo společnosti aniž by byla nezbytná Vaše osobní přítomnost. Virtuální sídlo Vaší společnosti Vám umožní nechat si na naší adresu zaregistrovat sídlo své firmy. Náš personál Vám zajistí osobní styk s Vašimi návštěvami, přijme každý Vám určený telefonní hovor, zaeviduje a zprostředkuje předání každé zásilky určené Vaší společnosti.

Správa mobilního parku

Řešení veškerých reklamací mobilních telefonů, tabletů i notebooků a netbooků. Evidence Vašich záručních listů a prodejních dokladů. Možnost zadávání reklamací do našeho systému prostřednictvím jednoduchého programu. Možnost zápůjčních přístrojů po dobu řešení reklamace. Nastavená individuální přeprava (log box). Možnost sledování stavu zakázky s možností tisku servisních zpráv prostřednictvím VIP portálu. Nabídka prodeje zvýhodněných telefonů a tabletů pro zaměstnance. Řešení dotazů, podnětů a stížností s přiděleným zástupcem.